Škoda dopravce

Řešení škod patří mezi priority našich klientů

 

Příklad škody způsobené dopravcem:                    VYSYPANÝ NÁKLADIMG_1792

Běžný postup pojišťoven (škoda dopravce):

VY: nahlásíte škodu prostřednictvím telefonu/webu/Vašeho pojišťovacího makléře.

POJIŠŤOVNA: vyžádá si podklady, většinou se jedná o :

  • řidičský průkaz řidiče
  • faktura poškozeného za poškozené zboží (reklamační faktura)
  • faktura ostatních nákladů (například odtah vozidla, oprava vozovky a přilehlých prostor apod.)
  • žádost o náhradu škody poškozeného
  • objednávka přepravy
  • nákladní list CMR
  • dodací/balící listy
  • vyjádření řidiče (popis vzniku a průběhu škodné události)
  • kopie velkého technického průkazu vozidla, které zboží převáželo
  • fotodokumentaci (pakliže ji neprovedla asistenční služba pojišťovny nebo přímo likvidátor)
  • obchodní fakturu  (doklad mezi prodávajícím a kupujícím)
  • doklad o ekologické likvidaci v případě zboží podléhajícího zkáze
  • případně i odborný posudek k příčině a rozsahu poškození zboží

POJIŠŤOVNA: provede šetření pojistné události a požádá Vás o číslo bankovního spojení a poté provede výplatu pojistného plnění, které může být sníženo o spoluúčast.

POJIŠŤOVNA: termín počátku lhůty od kdy začíná běžet zákonný termín pro ukončení šetření pojistné události počíná dnem, kdy pojišťovna obdrží veškeré vyžádané doklady nutné k šetření pojistné události

Vyřídíme pojistnou událost za Vás (klikněte).

Stáhněte si případné vzorové dokumenty k řešení pojistné události.

 

Zanechte nám své telefonní číslo nebo email, budeme Vás kontaktovat a poskytneme Vám profesionální servis:

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš telefon

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva

captcha